Hocam borcu icra müdürlüğünde taksitlendirir ve ödemesseniz hapis cezası vardır. İcra müdürlüğünden polis eşliğinde hacize gelinir evde eşyalar yazılır gidilir. Eğer 2 kişi gelip kağıt bırakıp gittiyse avukatlık bürosudur. Siz siz olun ne yapın edin avukat ile görüşüp borcu taksite böldürün . Ama hiç bir şeye imza atmayın tehdit etselerde.