arkadaşlar turkcelle borcum vardı avukat iban attı taksitlendiririz dedi eve 2 kişi geldi adres teyidi yapıyoruz haciz için dedi belge bıraktı gitti bu avukatlık bürosunun elemanımıdır yoksa hacize bu kadar kısa sürede verebiliyorlarmı