Merhaba. Tek bir çözüm yolu var. Tuz karabiber salatalık vs söylenecek hiçbirşey çözüm değil. Her yıl haziranın başına karıncalar daha çıkmadan yaparım ve kesin o yılı tertemiz geçiririz. Bir zirai ilaç var. Ziraat ilaçları satanlarda oluyor. beyaz 50 ml lik bir sıvı. bunu üzerinde 4.5 litre su ile karıştırın diyor ama ben 2.5 litreye eldiven giyerek yapıyorum. Daha sonra fısfıs şişe yardımıyla evin her köşesi. duvar kenarları. pencereler kapılar kapı kenarlarına sıkıyorsunuz. Bu şekilde kesinlikle karıncalar yaklaşmıyor ve o ortamdan uzaklaşıyorlar. Şu an karıncalar varken yapacagınız için bir yaptıgınızda 2 hafta sonra bir keredaha yapmanızı öneririm. Ayrıca ilaçlamayı yaparken kapı pencereler açık olabilir maske takmayı unutmayın. ama ilaçlama bittikten sonra tüm kapı pencelerı dışardan hava almıcak şekilde kapatın ve evden çıkın. 2 saat sonra geri açabilirsiniz. Ayrıca ilaç kokusuzdur. ve silinebilir.
Başka yapacağınız uygulama sadece geçicidir bilginiz olsun. Bu konuda çok tecrube edindim. Tek çözüm yolu budur. İlacın ismi K-Othrine olabilir ama elden bir zirai tarım ilacı satan birine sorabilirsiniz.