Arkadaşlar günaydın evi karıncalar bastı nerden çıksalar kapatıyorum başka yerden geliyorlar engel olamıyorum evin her odasında varlar koltukta masada bilgisayarımın üzerinde oturacağımız yer bırakmadılar resmen bunları incitmeden nasıl kovabilirim evden ilaç alsam direk öldürüyor bir sürü blog okudum hepsi boş çıktı sirke suyu denedim limon denedim karınca tozu denedim girmemeleri için ama boş hepsi