Konuyu toplam 76 kişi okuyor. (43 kayıtlı üye ve 33 misafir)

endişeyle bekleyen arkadaşlar için yazıyorum az önce mail geldi, panelde de işleme alındığını görüntüledim. yarın yatar muhtemelen. üretmeye devam 👨*🏭