Garip bir şekilde 7 yıllık belkide ana hesabım kapatıldı. Sayısız sunucuya üye oldum nitro hesabım.
Spam vs yapılmamış. Neden ana hesabım kapatıldı açıkcası şaşırdım.
Bu hesapta diğer arkadaşların dediği gibi benimde aktif botlarım vardı.
Yeni bir şeyler mi deniyorlar bende anlamadım. Garip bir şekilde galiba aynı anda banlandık.
Bilmediğimiz 1 tane sunucuyu tamamen banlayınca bizde patladık bence.