Öncellikle herkese merhaba, Discord alanında bot geliştiren biriydim. Tokenlerle ilgileniyordum. Bugün gözümün önünde hesabım kapatıldı. Aynı durumdan hesabı bugün kapatılan bir çok kişi olduğunu gördüm. Discord toplu infazı nasıl yaptı? Fikirleriniz nelerdir? Hesabı geri almamın bir yolu yok mudur?