Merhaba, kasama yeni bir harddisk taktım bağlantılar doğru o konuda sorun yok fakat bilgisayarda aktif etmekte sorun yaşıyorum.
Bilgisayarı yeniden başlatınca harddisk görünmüyor. Canlı görüşebilecek yardımcı olabilicek arkadaş varsa çok sevinirim.
BIOS'da veya diskmgmt.msc'de görünmüyorsa SATA kablosunu ve duruma göre power kablosunu(molex) farklı kablolara tak.
Eğer BIOS'da okuyorsa diskmgmt.msc içinde diske(unallocated-atanmamış alan-gri alan olan) sağ tıkla NTFS biçimlendir harf atayıp(diğer disklere zarar vermediğine emin ol, diskte bir şey varsa kalıcı silineceğini unutma).
Sorumluluk kabul etmiyorum.