Anladim hocam
Konsolosluk görevlileri Genellikle ne soruyorlar ya da neye dikkat ediyorlar en fazla hocam? Mesela turist vizesi almak istiyorum ? Tahsil durumum felan yok yani gitmek uğraştirıcı deniliyor o yüzden. Bir de en son ne zaman çıktınız?
Konsolosluk seninle direk muhatap olmaz sen evraklari iletirsin eksikse pasaportunla sana geri yollarlar 1 ay icinde itiraz ve eksik evragi tamamlayip onlara geri yollarlar