Almanyadan defalarca vize aldim zorluk cikarmadilar.
Hocam şu an çok zor diyorlar. Bir kez vize alınca problem çıkmıyor diye biliyorum. Siz turizm amaçlı mı vize alıyorsunuz? İş yerinden bir sürü belge istiyorlar onu nasıl hallediyorsunuz peki? Bir de Konsoloslukta ne soruyorlar genellikle.
Neredeyse tüm Avrupa ülkeleri Türk vatandaşlarına şüpheyle yaklaşıyor. 2021-2022 red oranları maalesef çok yüksek ama ille de tavsiye isterseniz otobüsle çık Türkün girdi çıktığı yaptığı Yunanistan diyebilirim.
Hmm yunanistan iyi fikir ama ötesi zor.