Daha önce de başıma gelmişti. Uygulamam da haftalık ve aylık abonelik sistemi mevcut. Ama vatandaş bir şekilde abonelik almış gibi gösterip uygulamayı kandırabiliyor. Fakat tabi ki ödeme yansımadan.

Bunu nasıl engelleyebiliriz. Var mıdır çözümü?