Merhaba,
Papara üzerinden arkadaşıma IBAN transferi yaparken limite takıldım. 1000 TL tutarında işlem yapıyordum. Ancak limite takıldı. Aylık 1500 TL limit olduğunu söyledi. Hesabım sözleşmeli hesap. 100000 TL limit olmasına rağmen ben buna takıldım. Ben mi yanlış biliyorum?
Papara içerisinde ayarlarda limit yüksetleme ayarı vardı sanırım. Birde papara'nın kendi müşteri hizmetleri bu konuda yardımcı oluyordu diye hatıylrıyorum.