Sakin olun arkadaşlar @agaclar; hocamınız çevirisini yaptığı yorumdada belirttiği üzere "Juneteenth" tatilleri pazartesiye sarkmış buda anlaşılan iş yükü oluşturmuş ve bizim ödemeler aksamış (bir kısmı) Sonuçta her ülkeye aynı anda ödeme çıkmıyorlar bazı ülkeler 20 sinde bazıları 21-22 sinde gibi devam ediyor 20 si tatil olduğu için onların ödemelerinin iş yoğunluğu bizim ödeme günümüze sarkmış ve bu şekilde silsile yolu ile devam eden tüm ödemeler 1 er 2 şer gün sarkacak gibi görünüyor.

Eğer herkese ödeme gelipte size gelmezse korkabilirsiniz ancak forumdaki herkes ödeme almamışken panik yaratarak sadece kendinizi yorarsınız.

Bekleyin ya ülkecek komple banlandık, yada bir önceki anlattığım olay.