Hocam bence bakabildiği kadar alana bakıp deneyimlemesi gerekiyor o seçim uzaktan olmuyor birisi kafasına daha çok yatacak ve hoşuna gidecek o alanda gelişmeye başlayacaktır 😇
Bu biraz kişiye özgü bir soru. Hangi alana ilgi duyduğunu/yatkın olduğunu veya olabileceğini gözlemlemeniz gerekir bence.
Ayrıca tüm alanlarda fikir sahibi olmasını istediği birine yoğunlaşmasını tavsiye ederim.
Işin aslı sonraki derslerde muhtemelen kütüphanelere yönlenecekler ve bazı projeler geliştirecekler. Işte buna başlamadan yön belirleyelim demiş.
Değerli katkılarınız için çok teşekkür ederim