Sefaakcihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence bakabildiği kadar alana bakıp deneyimlemesi gerekiyor o seçim uzaktan olmuyor birisi kafasına daha çok yatacak ve hoşuna gidecek o alanda gelişmeye başlayacaktır 😇
Raude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu biraz kişiye özgü bir soru. Hangi alana ilgi duyduğunu/yatkın olduğunu veya olabileceğini gözlemlemeniz gerekir bence.
Ayrıca tüm alanlarda fikir sahibi olmasını istediği birine yoğunlaşmasını tavsiye ederim.
Task adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Işin aslı sonraki derslerde muhtemelen kütüphanelere yönlenecekler ve bazı projeler geliştirecekler. Işte buna başlamadan yön belirleyelim demiş.
Değerli katkılarınız için çok teşekkür ederim