Çok verimli bir program hocam. Bir dönem kullandım ancak çok fazla hesabım engel yedi. Sebebi programı kullanmayı bilmediğim içinmiş. Araştırınca öğrendim. Limitleri fazla zorlamışım. Eğer kullanacaksanız öncelikle üst yorumlarda da belirtildiği gibi öncelikle kullanmayı öğrenmelisiniz