Merhaba arkadaşlar
Biraz derya deniz bir soru sorarak bilgi birikiminizden faydalanmak isterim.
Eşim yaklaşık 6 aydır Phyton öğrenmeye çalışıyor. Forum dışı bir alanda bir öğretmen ile anlaştık ve haftalık 4-6 saat ders alıyor. Çok detaylı öğreniyor, çok uğraşıyor fakat işin aslı biraz yavaş ilerlerliyorlar. Sorum şu ki eğitmen kendisine hangi alanda yoğunlaşman gerektiğine dair karar vermesini gerekir demiş. Eşim de bana soruyor.

Sizce Web, Siber güvenlik, mobil ve veya ne konuda kendisini daha çok geliştirmeli. Phyton pek ilgi alanım olmadığı için fikir sahibi olmadan yön göstermek istemiyorum. Eşim de hayatında ilk kez yazılım ile bu sayede tanıştı.

Değerli düşüncelerinizi öğrenmek isterim.