blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradaki php eğitim setini tamamlarsanız size junior bile demeyebilirler. Yani vatandaş için yapılmış iyi hoş bir şey de güzel değil ki. Kimin neye hizmet ettiği tabiriniz de nasıl bir tabir anlamadım. Önemli olan işi doğru öğrenmek. YouTube’da bulunan ücretsiz php eğitimleri bu eğitimden daha iyi. İlla Türkçe eğitim olsun diyenler Tayfun Erbilen’in Udemy eğitim setini alabilir.
Siz, size göre doğru olanı beyan etmişsiniz. Ben de bana göre doğru olanı, sizin beyanınıza herhangi bir itirazda bulunmadan beyan ettim.
Neye karşı çıktığınızı anlamadım. Size göre doğru olan, herkese göre doğru mu olsun? Ne demek istediniz? Anlaşılmamış "estimado señor @blap" ?