Ödediğin KDV yi sonuçta müşteriden alıyorsun?
+KDV alıyorsan zaten kendi fiyatının üzerine ekliyorsun.
Sana tavsiyem ek bir hesap aç.
Müşteriden aldığın KDV yi oraya at.
Günü gelince oradan öde.
Eğer sen müşteriden aldığın KDV yi ay içinde harcayıp ödeme günü geldiğinde kendi bütçenden veriyorsan tabi ki üzerine yük biner.
KDV ödemeden kaçamazsın ne yazık ki.
Tek çözüm şirketi kıbrıs a taşımak
Maliyeye sadece KDV ödenmiyor

o devede kulak.