Merhaba, 1 tonluk bir su deposunu dün şebeke suyu ile doldurduk. Şebeke suyunda bulunan sıvı klor tahmini olarak depoda ne kadar süre etkisi sürdürecektir. (Ne zaman klorlama yapmamız gerekir. Dışarda yaklaşık 28 derece sıcaklık mevcut). Bilgili arkadaşlara danışmak istedim.