Sabahtan beri düşünüyorum hocam.
Zaten mesajlar atılmış ve uyarmışım ama bunlardan biri şikayet konusu açarsa diye de düşünmüyor değilim
Sana cevap vermeyen kişiler buraya gelip şikayet konusu açarsa zaten o kişilerle ticaret yapmak kadar kötü birşey yoktur emin ol, şimdi yavaşça bırak o mouse 😊 yengeye selamlar, iyi tatiller.