EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahtan beri düşünüyorum hocam.
Zaten mesajlar atılmış ve uyarmışım ama bunlardan biri şikayet konusu açarsa diye de düşünmüyor değilim

Sana cevap vermeyen kişiler buraya gelip şikayet konusu açarsa zaten o kişilerle ticaret yapmak kadar kötü birşey yoktur emin ol, şimdi yavaşça bırak o mouse 😊 yengeye selamlar, iyi tatiller.