Görüldü atıp bakmıyorsa onaylıyor demektir benim gözümde. Sonra şikayet falan açarsa aynen o görüldü mesajını gösterin kendisi haksız duruma düşer. İtirazı olan konuşur değil mi? İtirazı olmayan susar sonuçta, kural basit. İyi tatiller hocam.