1 haftadır yazıyorsan ve cevap alamıyorsan senin de onlara göre bir süre belirlemene gerek yok elinden geleni yapmışsın, ilk müsait anını söylersin teslim edersin bence.
Dediğiniz evet mantıklı hocam ama bunlar; iş sürecinde gece bile arayan müşterilerdi. Siteye onay verdiler, tasarımlar bitti, her şey hazır. Hatta onlardan "kuruluma geçelim" mesajı da geldi ama cevaplar yok