bekirarsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi tatiller hocam, kendi cevabına bence konuyu başka biri gibi okuyarak bakabilirsin 😊
Sabahtan beri düşünüyorum hocam.
Zaten mesajlar atılmış ve uyarmışım ama bunlardan biri şikayet konusu açarsa diye de düşünmüyor değilim