Arkadaşlar buraya sorup sizlerden fikir almak istiyorum.
Kız arkadaşımla beraber tatile çıkacağım (perşembe-cuma-cumartesi-pazar). Kız arkadaşımda yaptığım işi bildiği için; laptopumu hiçbir şekilde istemiyor ve işle ilgili herhangi bir konuda da konuşmamı dahi istemiyor. Aslında kız haklı; çünkü benim için bu tatil planını yaptı ve kafa dağıtmamı istiyor.

Şimdi gelelim konuya;
Teslim edilecek ve hazırda 3 site var. 3'ü de müşteriler tarafından onaylandı ve teslimata hazır ancak şöyle bir sorun var; "tamam gün içinde kuralım" diyen 3 müşteride; 1 haftadır yazmıyor, çevrimiçi oluyorlar ama yine de yazmıyorlar. Bugün 3'üne de tatile çıkacağıma ve hiçbir şekilde yanımda laptop olmayacağına dair mesajlar attım. Hepsi gördü ama cevap yok. Bu 3 müşteri de buraya kayıtlı.

Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim?