slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana mail geldi ama ödeme gelmedi daha (Garanti) geçen ay da son yarım saat içinde yatmıştı, bekliyoruz bakalım
Ödeme bugün gelmez ki yarın gelir hesaba , ayın 22 sinde