Hakkınızda hayırlısı olsun.
Yatırımın karşılığını alırsınız inşallah.
Marka ve yazılım belirtmemişsiniz ama onlarda zaman içinde paylaşılır ve inceleme şansımız olur diye düşünüyorum.
Kolay gelsin
Firma adı ve markayı, önümüzdeki ayın başında detaylı bir konu açarak paylaşacağım. Metro kullanırken tutamaçlara bakabilirsiniz özelden de gönderebilirim. Açık olarak şu anda burada paylaşmayacağım.
Ülkede hayallerin peşinden koşulmaz imkansız boyutta. Umarım vergi, enflasyon ve akaryakıta karşı direnebilirsiniz.
Yakıtı kuryeler kendi cebinden dolduruyor, bizde onları üzmüyoruz.