Merhaba, hatırlar mısınız bilmiyorum,
bu konu ile başlamıştı her şey. Sonra
bu konu ile devam etmiş en son da
bunu açmıştım.
İlk konularda bir çok arkadaşımız, dalga geçer gibi şöyle yap böyle yap diye saçmalıklar yazıp akıl vermeye kalkmıştı.
Benimle olan, beni dinleyen destekleyen herkese teşekkür ederim. Ben hayallerimi oluşturdum. Hayallerime kavuşmak üzereyim.
İstanbul'da metro kullanıyorsanız, tutamaçlardaki göreceğiniz kurye reklamı R10 da kurulmuş bir şirket!
An itibari ile, 190 aktif kuryemiz, 820 teslim edilmiş paketimiz, 2 rakamlı ilk hafta ciromuz var.
Şirketimize resmi olarak daha yolun başındayken, 3 haneli bir teklif aldık.
Konuyu gece daha da detaylandırıp görsellendireceğim.
Şu anda hesap kitap çıkartıp bu mutluluğu, mutlulukla yazıyorum, hayallerinizden peşinden gidin ve bırakmayın