Selamlar, özel script hizmet sitemiz var. Kazanç için Blog kısmını /blog/ olarak açarak adsense odaklı kazanç sağlamak istiyoruz. Bir zararı olur mu? Yoksa direkt yeni site açma yüküne mi girmeliyiz? Blog sitesinden ana dizinimize tıklayan ziyaretçliler de olur diye düşündük.Ne tavsiye edersiniz?