Bios ayarında bootable olarak USB seçimi yap, bunu yapmadan önce USB içine bakar mısınız? Setup.exe klasör içinde var mı?

Edit: Sorunsuz olduğunu anlamak için, masaüstünde USB içeriğine bakabilirsiniz, eğer setup.exe isimli dosya varsa ona çift tıklayın ve kurulumun başladığını görün. Kurulum başlar ama daha eski bir sürüm uyarısı verip kapanır, bunu yapması sorunsuz olduğunu gösterir. Ve tüm bunlar doğrudan ISO dosyasını USB içine atmadıysanız geçerli