eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
idare et şimdilik mimkünse paranı dolara yatır değer kaybetmesin.kasım aralığa kadar sabredebilirsen yeni apple imac m2 çıkacak diyorlar. ben onu bekliyorum
bu dediğinizi az cok google den araştırdım sanki 30 40 binden daha pahalı bu