Powertools adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlam kazık başkan 😅😅😅 bugün huqqada içtim 160 TL
Reis hangi huqqa? Bizim gaziosmanpaşada bile bu fiyatlar. En azından huqqaya giderim daha iyi