ben her zaman direkt mail hesabı ile alıp sattıgım için tam emin degilim ama,muhtemelen yönetici olarak karşı tarafın mail adresini eklersiniz adsense hesabınıza.sonra o sizin hesabı yöneticilikten atar,sadece kendisi kalır.genel olarak biçok yerde hesap devri bu şekilde yapılıyor,muhtemelen adsense dede böyledir.ama tabiki daha kesin bi bilgisi olan arkadaş açıklık getirecektir konuya