fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben her zaman direkt mail hesabı ile alıp sattıgım için tam emin degilim ama,muhtemelen yönetici olarak karşı tarafın mail adresini eklersiniz adsense hesabınıza.sonra o sizin hesabı yöneticilikten atar,sadece kendisi kalır.genel olarak biçok yerde hesap devri bu şekilde yapılıyor,muhtemelen adsense dede böyledir.ama tabiki daha kesin bi bilgisi olan arkadaş açıklık getirecektir konuya
yan mailimle deneyip dönüyorum hemen hocam