xCanAlemdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkadaşlar eve sabah vergi dairesinden geldiler 15 gün içinde ödemek gerekiyormuş nasıl bir yol izleyebilirim. %60 engelliyim bu borcu ödeyecek durum ve imkan yok. Hastaneye gidiyorum haftada 3 gün diyaliz hastasıyım. Erteleme veya yapılandırma nasıl yapabilirim ivd üzerinden denedim ama sanırım yapılandırma kapalı. Mecbur ödeyecek miyiz ödemessek haciz vs durumu olur mu acaba bilgili arkadaşlar yazarsa sevinirim.




ALAADDİN VERGİ DAİRESİ

Vergi dönemi : 01/2020-12/2020
Asıl Borç 10.883,00
Gecikme Zammı 2.204,96
Toplam Borç 13.087,96


YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ BORCU HESABI
Çalışma gücünü en az %60 oranında kaybetmiş olup, “sürekli olarak çalışamaz durumda” olduklarını raporla tespit ettirenlerin KYK borçları silinir.
NOT: Eğer sistem değişmedi ise, yetkili kurumdan raporunuzu da götürerek bilgini alınız.