Okul bitiminden 2 yıl sonra ödemeye başlanmıyor muydu ? Korktum bende şimdi.

ve sanırsam peşin ödenmiyordu aylık belli bir miktar şeklinde ödeniyordu.

Çok geçmiş olsun