hocam ilgilenebilecekseniz mantıklı geçen sene açtık biz zaten java developerleriyle falan açtık piyasadaki ünlü kişiler.
5 ortak açtık iyi de kazanıyordu herkes bilgili olmasına rağmen uğraşamadık, çok emek çok uğraş istiyor. Eğer ki vaktin varsa veya geceleri bile sunucu başında duracak adamın varsa yapılabilir. Java öneririm bedrock tutmuyor fazla çünkü mobilden giriş olmuyor değmiyor.
Görüşlerinizi ve deneyimlerinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim. Başında durabilecek yetkili açısından problemim yok hocam. Fakat onlara da direkt başında durun diyemem bir miktar ödeme yapmam gerekiyor.
Çok özel değilse özelden ortalama harcama ve kazanç miktarınızı atabilir misiniz?