Merhaba, neredeyse bu işlere ilk başladığım zamanlar bir Minecraft sunucusu açmıştım. İlk projem olduğundan mı bilmem sürekli içimde tekrardan bir sunucu açma isteği var. Şu anda oyunun popülerliği de epey arttı. Profesyonel düzeyde bir sunucu hazırlayabilirim.

Bunun için iki adet sorum var.

Bedrock sürümü hem bilgisayarda hem de telefonlarda çalışıyor. Dolayısıyla daha mantıklı gibi, daha çok potansiyel kullanıcı var. Doğru mu düşünüyorum? Yoksa hala Java piyasayı domine ediyor mu?

Hala bu sunucular iş yapıyor mu? Kaliteli, hiçbir sorunu olmayan ve iyi reklamlandırılmış bir sunucunun tutma ihtimali var mıdır? Maddi yönüyle bakmıyorum, sunucu giderlerini çıkarsa yeterli.