gaza basarken motor gücüyle tekerlekleri çeviririz. ayağı gazdan çekince, araba emişi kapatır ve tekerleklerin gücüyle motoru çevirmeye başlar. bu bize sıfır yakıt tüketimi sunarken aynı zamanda aracın da hızının düşmesine sebep olur. anormal bir yığılma yoksa herşey olağan akışında görünüyor. 30 bin harcayınca bazen insanın kusur arayası geliyor psikolojik olarak böyle bişey olabilir