Merhaba 1 sitemiz için adsense başvurusu gonderecegız fakat sitemiz şuanda yeni. Onaylanacagını düşünüyorum fakat sitenin sağlıgı acısından site biraz eskidiği zamanmı göndermek gerekıyor yoksa bir farkı yokmudur? sizce şuan onaylansa bile bekletmelimiyim ?