Hocam sende biraz mantık yürütürsen, bu numara senin adına. Biri senden satın alıp d,landırıcılık yapsa sorumlu kim olacak? Sen olacaksın tabiki hani numara senin adına kayıtlı ya.
Numaramı devir edince direk yeni devir edilen kişinin adına geçeceğini düşünüyorum numaramın