kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne bileyim kaçıncı el. Adamın ne yaptığını bilemiyorsun ki.
Ne dese tamam diyorsun.
Şanzımanı komple değiştirmedi sonuçta kasası kırılmış segment kırılmış vs parçaları değiştiriyor.




Googlede puanı yorumları iyi , tanıdık'dan öneri üstüne bir ustaya götürdük.
Direk internetten araştırıp gitsen gideceğin şanzımancı bu ve 1-2 tanesi olur zaten

Zaten lanet ettim. 10 gün ustada kaldı araç. Araçları şanzıman bozulunca hurdaya çıkaralım direk. İyi denilen ustada bile böyleyse . işimiz var. Ben ilk defa böyle bir şey yaşadım.



Ben acaba parçaları vs değiştiği için mi böyle diye düşündüm
Ama biraz daha test edip ustaya sorayım madem
Aracın yokuş aşağı giderken hızını düşürmesi normaldir. Sonuçta araç otomatik ve kompresöre yük biniyor. Yokuş aşağı giderken kompresöre yükte gittiği için vites düşürmek için yavaş yavaş hızı düşürür. Bunu hız sabitleyici ile deneyin. Tabi insignaların hız sabitleyicilerinde yokuş aşağı giderken tam tutma varsa öyle yapılır. Kimisi hız sabitleyici bile olsa salıyor aracı.