kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hız bir anda düşmüyor hocam yanlış bilgide vermiş olmayayım.

Misal 130 km hızda düz bir yolda giderken gazdan ayağımı çektiğimde 2-3 saniyede 1-2 Km hız düşüyor.

Eskiden bu daha yavaş oluyordu.

Yokuş aşağı çok seri hızlanırken şuanda yokuş aşağı seri şekilde hızlanmıyor. Hafif frenli gibi sanki.
eğim olmayan yolda giderken bile hız kesmemesi lazım.
eğer yokuş tarzı eğimlerde bile hız kesiyorsa birdaha baktırın serviste.