erenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal değil aynı aracı kullanıyorum fren yapmadığınız taktirde çok belirgin bir düşüş olmuyor hızda
Hız bir anda düşmüyor hocam yanlış bilgide vermiş olmayayım.

Misal 130 km hızda düz bir yolda giderken gazdan ayağımı çektiğimde 2-3 saniyede 1-2 Km hız düşüyor.

Eskiden bu daha yavaş oluyordu.

Yokuş aşağı çok seri hızlanırken şuanda yokuş aşağı seri şekilde hızlanmıyor. Hafif frenli gibi sanki.