KadiRJN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boya BY M1 Kullanmıştım, Gayet Güzel. Fiyatını Hak Ediyor Bence.
Hocam sıfır aramıyorum ikinci el arıyorum 😊 teşekkürler bilgi için