AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç yok hocam en yakını 15 km yemek sepetinde açık o da yeni gördüm indirim kodu lazım 200 TL olmuş pasta hani vermek şey değil de benim prensibimde her şeyin ederi vardır fazlasını verince geçmişe dönük çok düşündürüyor
Haklısınız.