Dorukz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A serisi istememişsiniz ama A52'nin kamera performansı mükemmel. Bir göz atın derim youtube'dan incelemelere.
yo aksine A serisi fena değil yazmışım hocam