Ölümden öte köy yok. En kötü 2 yıl daha beklerim ne olcak. Gerçi ozamana kadar kara geçsemde tekrar. Para dolar bazında enflasyona yenik düşcek. Enflasyon Dolara göre de arttıyor
Ama artık satılmaz. Yapacak başkada birşey yok