MismisKrali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NordVpn'de çok iyidir ben 3 sene kullandım ve sanırım tekrar alacağım.
Teşekkür ederim. Bir ara kullanmıştım ama sanki hız düşüklüğüne sebep oluyordu.