Marka başvurusunu kendiniz öğrenip yapmanız daha mantıklı olur. Çünkü başvurudan sonra onay aşamasında ekstra ücretler ödenecek vereceğiniz aracılık ücreti de eklenince saçma tutarlar oluyor.