2 başvuru ücreti ödettikleri için öyleydi sanırım da.
Bence direk başvuru yapın aracısız, zor birşey değil ki, birkaç aşamada halloluyor.
Özel nedeni varsa ayrı elbette, isimtesci... galiba.